Ha valami nem működik
Előfordulhat, hogy a hang vagy a kép nem működik az online oktatási teremben a rossz beállítások miatt. Kérjük kövesse az alábbi utasításokat!
Nem tud belépni
- Le van tiltva számítógépén a flash alkalmazás
Gyakran a felhasználók a reklámok megjelenése miatt letiltják az Adobe Flash használatát számítógépükön. Rendszerünk flash alapú, kérjük engedélyezze futását böngészőjében!
![Flash engedélyezése Flash engedélyezése](/images/stories/oktatas/TanarkellHibaNincsFlash1.jpg)
Ha nincs kép
- Nem működik a webkamera
Csatlakoztasson egy webkamerát - Nincs telepítve a webkam drivere
Telepítse a webkamera programját - Nem a megfelelő webkamera van kiválasztva a Tanárkell oktatófelületéhez
A bejelentkezéskori lenyíló menüben válassza ki a megfelelő (egy másik) eszközt
- Nincs engedélyezve a webkamera használata a belépés során
Engedélyezze a belépéskor (három alkalommal is rákérdez a rendszer) a webkamera használatát
![Hang és kép elfogadása Hang és kép elfogadása](/images/stories/oktatas/TanarkellHibaHangeskep1.jpg)
Ha nincs hang, vagy halk
- Nincs a gépen mikrofon
Csatlakoztasson egy mikrofont, headsetet - Nem megfelelő csatlakozóba van dugva a mikrofon a számítógépen
A rózsaszín csatlakozót dugja a számítógép mikrofon jelzésű aljzatába - Le van tiltva, vagy halkítva a mikrofon, vagy a fülhallgató kimenet a Windowsban
Engedélyezze, vagy hangosítsa az eszközöket
![Mikrofon hangerő beállítás Mikrofon hangerő beállítás](/images/stories/oktatas/TanarkellHibaMikrofon1.jpg)
- Nincs a megfelelő hangeszköz kiválasztva
A bejelentkezéskori lenyíló menüben válassza ki a megfelelő (másik) eszközt
![Hang eszköz kiválasztás Hang eszköz kiválasztás](/images/stories/oktatas/TanarkellHibaNincsHang1.jpg)
- Le van halkítva a headset kábelén a hangerőszabályzó
Hangosítson a szabályzón manuálisan
![Headset hangerő beállítása Headset hangerő beállítása](/images/stories/oktatas/TanarkellHibaNincsHang2.jpg)
- Ha fentiek végigpróbálása ellenére sem szűnne meg a hiba, rendszergazdánk a TeamViewer távoli elérése segítésgével megpróbálja kiküszöbölni a problémát.
Ehhez a programot innen kell letölteni. Elindítás után válassza a "csak futtatás" opciót és hívjon bennünket a +36 70 3159963-as számunkon!