Ha valami nem működik

Előfordulhat, hogy a hang vagy a kép nem működik az online oktatási teremben a rossz beállítások miatt. Kérjük kövesse az alábbi utasításokat!

 

Nem tud belépni
  • Le van tiltva számítógépén a flash alkalmazás
    Gyakran a felhasználók a reklámok megjelenése miatt letiltják az Adobe Flash használatát számítógépükön. Rendszerünk flash alapú, kérjük engedélyezze futását böngészőjében!
Flash engedélyezése

Ha nincs kép
  • Nem működik a webkamera
    Csatlakoztasson egy webkamerát

  • Nincs telepítve a webkam drivere
    Telepítse a webkamera programját

  • Nem a megfelelő webkamera van kiválasztva a Tanárkell oktatófelületéhez
    A bejelentkezéskori lenyíló menüben válassza ki a megfelelő (egy másik) eszközt

  • Nincs engedélyezve a webkamera használata a belépés során
    Engedélyezze a belépéskor (három alkalommal is rákérdez a rendszer) a webkamera használatát
Hang és kép elfogadása

 

 

Ha nincs hang, vagy halk
  • Nincs a gépen mikrofon
    Csatlakoztasson egy mikrofont, headsetet

  • Nem megfelelő csatlakozóba van dugva a mikrofon a számítógépen
    A rózsaszín csatlakozót dugja a számítógép mikrofon jelzésű aljzatába

  • Le van tiltva, vagy halkítva a mikrofon, vagy a fülhallgató kimenet a Windowsban
    Engedélyezze, vagy hangosítsa az eszközöket
Mikrofon hangerő beállítás
  • Nincs a megfelelő hangeszköz kiválasztva
    A bejelentkezéskori lenyíló menüben válassza ki a megfelelő (másik) eszközt
Hang eszköz kiválasztás
  • Le van halkítva a headset kábelén a hangerőszabályzó
    Hangosítson a szabályzón manuálisan
Headset hangerő beállítása
  • Ha fentiek végigpróbálása ellenére sem szűnne meg a hiba, rendszergazdánk a TeamViewer távoli elérése segítésgével megpróbálja kiküszöbölni a problémát.
    Ehhez a programot innen kell letölteni. Elindítás után válassza  a "csak futtatás" opciót és hívjon bennünket a +36 70 3159963-as számunkon!