Reklámgrafika kurzus
Féléves Reklámgrafika műhelykurzusunkat azok számára hirdetjük meg, akik érdeklődnek a téma iránt, esetleg már ilyen munkakörben dolgoznak és szeretnék ismereteiket magasabb szintre emelni.
Az online szemináriumokat a szakma jeles és mindennapokban gyakorló, ismert szegedi képviselői tartják Markulik Balázs vezetésével az alábbi tematika szerint.
A kurzus közösen egyeztetett időpontban kezdődik és 12 héten át tart, hetente kétszer másfél órában. Az önköltséges tanfolyam ára 79.000 Forint (áfás ár). A félév végén a Tanárkell Kft. nem OKJ-s bizonyítványt állít ki, melyet minden oktató aláírásával hitelesít.
Az oktatás általában 5, maximum 9 fős kis csoportokban, saját fejlesztésű rendszerünkön és szerverünkön, kizárólag online történik, a Skype-hoz hasonló módszerrel, annak lehetőségeit továbbfejlesztve. Igy mindaz az eszköz rendelkezésre áll, ami egy személyes jelenlétű előadáson, vagy szemináriumon is. Az óra inkább ez utóbbira hasonlít, a kommunikáció ugyanis kétoldalú, a hallgatók a tanártól és egymástól is tudnak kérdezni. Kattintson a bemutató óráért!
Az órákról kizárólag "minőségbiztosítási céllal" nem publikus felvétel készülhet.
Reklámgrafika műhelykurzus
1. hét: Bemutatkozás. A tanfolyam céljainak ismertetése. Felmerülő hallgatói kérdések megválaszolása.
2. hét: A reklámgrafika története. Plakátok, logók, könyvborítók, újságok elemzése, bemuttatása.
3. hét: A Photoshop kezelése. Mire használható a Photoshop? Hogyan tervezzünk Photoshopban?
4. hét: Az Illustrator használata. A program alapjainak elsajátítása. Mit és hogyan tervezhetünk az említett programban? Tipográfia.
5. hét: Az Indesign kezelése. Az Indesign és a Photoshop együttes használata. Plakáttervezés.
6. hét: Photoshop, Illustrator és InDesign együttes használata • Brossúra tervezése (Borító)
7. hét: Photoshop, Illustrator és InDesign együttes használata • Brossúra tervezése (a belső oldalak egységes vizuális kialakítása, megtervezése, tördelése)
8. hét: A logo és arculat (elmélet és gyakorlat)
9. hét: Egy céges arculat megtervezése.
10. hét: A sajtóhirdetés vizuális megjelenítése. Egy reklámügynökségi munkafolyamat bemutatása a breaf-től a kivitelezett tervig.
11. hét: A manuális rajz számítógépen való folytatása. Illusztráció
12. hét: Meghívott vendég (grafikus) előadása, a munkáinak bemutatása és megbeszélés